Wednesday 27 June 2012

ေမ်ာပါျခင္း


ရို႕စ္..
ကၽြန္ေတာ္တို႕လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္လုိက္တဲ႕လက္တစံုမွာ
အဆိပ္ေတြသုတ္ထားခဲ႕မွန္း
ခင္ဗ်ားေရာကၽြန္ေတာ္ေရာ
မသိခဲ႕ၾကဘူးေနာ္....

လကြယ္ညတိုင္း
ျပတင္းေပါက္က၀င္၀င္လာတတ္တဲ႕ရာြသူကလည္း
အက်ၤီၾကယ္သီးေတြျပဳတ္လို႕

လက္တဖက္ေတာ့ျဖန္႕ထားလုိက္ပါ ...ရို႕စ္
ပန္းသီးအပုပ္တလံုးပဲျဖစ္ေနပါေစ
ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္
ေရြးခ်ယ္ခြင့္မွမရွိေတာ့ပဲ

ပုခံုးေပၚတြားတက္လာတဲ႕
ရယ္သံေတြမွာ..
ယဥ္ေက်းမႈဆိုတာက
အရိုးေပၚအေရတင္ပါ...

ကၽြန္ေတာ္အက်ီၤေနာက္ဖ်ားေလးကိုကိုင္ထားရို႕စ္
ရပ္ေစာင့္သူမရွိတဲ႕ကားမွတ္တိုင္ေလးေဘးမွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႕သူလိုကိုယ္လိုပဲ
ေခ်ာ္လဲေရာထိုင္လို္က္က်မယ္...။

7 comments:

  1. ကၽြန္ေတာ္တို႕လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္လုိက္တဲ႕လက္တစံုမွာ
    အဆိပ္ေတြသုတ္ထားခဲ႕မွန္း
    ခင္ဗ်ားေရာကၽြန္ေတာ္ေရာ
    မသိခဲ႕ၾကဘူးေနာ္-----
    ခုလက္ဆြဲ ႏႈတ္ဆက္ေနတဲ႔သူအေတာ္မ်ားမ်ား
    အဆိပ္ေတြရွိေနျပီ----

    ReplyDelete
  2. ခံစားသြားပါတယ္ဗ်ာ...:)))

    ReplyDelete
  3. အားေပးသြားပါတယ္..

    ReplyDelete
  4. ကဗ်ာေလးက မိုက္တယ္ဗ်ိဳ႔

    ReplyDelete
  5. ေကာင္းလိုက္တာ

    ReplyDelete
  6. ကဗ်ာေလး ခံစားသြားတယ္ :D

    ReplyDelete
  7. အရမ္းမိုက္တယ္
    ကၽြန္ေတာ္လည္း ကဗ်ာေလးနဲ႔အတူ ေမ်ာပါသြားတယ္

    ReplyDelete